środa, 15 października 2014

PRZENIESIENIE, pierwszy SD, oczka dla BJD, furki i inne.

Z powodów takich, a nie innych, urzędować będę jedynie na Facebook'u.
Jeśli ktoś nie wie jak mnie odnaleźć czy skontaktować się, daję namiary.

Facebook: Kaku Krausse
E-mail: katarzyna.krausse@gmail.com
LUB kakuai666@gmail.com


Jeśli ktoś jest zainteresowany furkami czy oczkami dla BJD mojej produkcji, proszę o kontakt.
Do oglądania moich lalek zapraszam na Facebook'a, jestem również członkiem kilku grup lalkowych.

Mam również nową żywicę... taka zapowiedź.


3 komentarze :

  1. Oj Kaku! Nie dość, że odchodzisz, to jeszcze puściłaś jedni zdjęcie i ani mrumru! ;/ Celinka pyta kim jest ten ciekawy kolega ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję kolejnego "egzemplarza " w kolekcji.. Cudny.. Oczywiście będę Cię szukać na FB.. Buziaki.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, dawno mnie tu nie było...
    W ogóle mnie dawno nigdzie nie było.
    Piękne zdjęcia Ci teraz wychodzą!
    Wcześniej wchodziłam z konta ladyPauline.

    OdpowiedzUsuń